marketing_campaign_workflow

 

MyMarketingEngine , exemplu workflow 

My Marketing Engine te ajuta sa creezi campanii de marketing directionate catre toate lead-urile care au cerut o cotatie pe site-ul tau.

Dupa ce Lead-ul completeaza Formularul de Contact de pe site, urmatoarele actiuni sunt declansate:

– Push Notification in website in cadrul browser-ului (dupa aprobarea unei cereri de primire a notificarilor)

– Email: Multumim pentru ca ne-ati contactat

– SMS: Multumim pentru ca ne-ati contactat

– Ofera Lead-ului 10 puncte in Scoring pentru a urmari ratele de raspuns

– Lead-ul va fi legat de Segment-ul “Website Quote”

Intrucat nicio intarziere nu este configurata, mesajele sau actiunile vor fi realizate in primele minute dupa trimiterea formularelor.

Pentru a face follow up acestor actiuni, o noua inregistrare de ”Call” va fi creata in cadrul CRM-ului tau daca un lead se intoarce inapoi pe site. User-ul asignat lead-ului poate sa apeleze imediat oferind lead-ului 15 puncte aditionale.

Dupa 3 zile, vei trimite un al doilea email catre lead-ul tau: „ O oferta minunata este in asteptare.”

Daca cel de-al doilea email este deschis si citit, lead-ul va mai primi inca 5 punct. Daca nu, scorul lead-ului tau este redus cu 2 puncte.

Dupa inca 12 zile, lead-ul va primi un al treilea email: ”Domeniul este complicat”.

Daca acest email este deschis si citit, lead-ului ii mai sunt acordate inca 5 puncte, determinand astfel My Marketing Engine sa trimita un mesaj SMS si totodata o notificare in browser: „ Lasati-ne sa va ajutam.”

Daca email-ul nu este deschis, atunci 3 puncte vor fi retrase lead-ului.

Dupa 30 de zile, o campanie de email este trimisa: un ultim email pentru a spune La revedere.

Daca lead-ul se intoarce pe site in orice moment de pe acelasi browser dupa primirea acestui email, My Marketing Engine va trimite un alt email de follow up: „ Suntem aici sa va ajutam.” O inregistrare de call va fi creata in CRM pentru ca agentul asignat sa poata contacta lead-ul.